Faxi Vintertölt, lørdag d. 18 juli
Hanne og Finn Eliasen tjekker ind kl 8.30-9.20, husk vacc. og egenerklæring.
Program og hjælperliste er klar, startrækkefølgen er på pladsen når i kommer.
Alle skal ride med startnumre, de udleveres ved indtjek. Startnumrene sættes i
stigbøjlerne. Det betyder vi ikke skal have farvebånd, dermed også mindre kontakt.
På P pladsen vil der være en kasse hvor numrene lægges når stævnet er slut.
Alle klasser gennemføres, og alle rider finale.
Husk de opgaver der skal udføres inden stævnet starter, skal være færdige inden kl 9.30.
Med tilladelse til 100 personer, er der plads til tilskuere.
Vi glæder os rigtig meget til at se jer!
Tenna, Hanne og Kirsten
Program vintertölt
Indtjek hos Hanne og Finn Eliasen kl 8.30-9.20
9.30 Godmorgen/Ryttermøde
9.40 T 5
10.10 T 8
10.55 Pause
11.05 T 3
11.35 T 4
11.45 Frokostpause
Finaler
12.45 T 8 D
13.00 T 3 B
13.15 T 8 C
13.30 T 5 B
13.45 T 4 A
14.00 T 8 B
14.15 Pause
14.30 T 5 A
14.45 T 8 A
15.00 T 3 A
15.20 Præmier Fælles oprydning og tak for I dag
Hjælper liste til Faxi vintertölt
Indtjek: Kl 8.30- 9.20 hos Hanne og Finn Eliasen
Husk vacc., pas og egenerklæring. I får startnumre der sættes på bøjlerne, husk at aflevere dem igen!
Sekretariatssupport: 9.40-10.40 Jeanette, 11.00-11.45 Karin
Ledvogter
9.40-10.20 Anna AA K.
10.20-10.55 Tina S
11.05-11.40 Susan H.
12.45- slut Marianne L.,Annika T L.,Nete Bak, Stine Munk. I aftaler i frokostpausen
Opsætning af dommertelte, borde, stole, dommertavler: Steen H, Bjørn M, Bjørn K
Flaghejsning/nedtagning: Vibeke M
Opsætning af højttalere: Ole
Dommerforplejning: Maria N M
Rengøring: Ann B, Ole S, Birgitte W
Bane: Ole
Cafeteria: 9.30-10.30 Adrian
10.30-11.30 Helle K S
11.30-12.15 Jette G, Adrian (uddeling af sandwich).
12.15-12.45 Adrian
12.45-slut Leif, Lene, Merete, Tove D, Freja i aftaler i frokostpausen.
Afrydning/nedtagning: Pavillioner, borde, stole, dommertal, højttalere og andet
Stine, Villy, Charlotte, Wendy, Jessica, Marie L B