FAXI INVITERER -som vi plejer- TIL KRISTI HIMMELFARTSTÆVNE

 

Kristi himmelfartsdag d. 9. maj 2024 på Faxi-banen, Asmindrupvej 100, 4390 Vipperød.

Der rides T8, T5, T4, T3, 4.5, 4.3. 4.2 og 5.2 og børnetôlt.
Max antal deltagere er 40 (+ børnetöltdeltagere).
Der oprettes venteliste til max 10 ekvipager.
Kommer du ikke med fra ventelisten, refunderes dit deltagergebyr minus sporti-gebyret.

Der dømmes af DI dommere - så husk rytterlicens:
Minimum engangslicens til D-stævner. Licensnr skal skrives i tilmeldingen.
Der rides efter gældende FEIF's Rules and Regulation og regler for stævneridning i Danmark. Det er et langt skriv på engelsk, så er der usikkerheder, så spørg en ven eller en af os i stævneudvalget, så vil vi prøve at svare – vi er nye med stævner, så vi gør vores bedste. Dog kan den enkelte equipage kun deltage i én gangartsklasse i og én töltklasse.
Børnetölt afvikles i spisepausen – max 12 deltagere med hjælpere. Afvikles på opvarmningsbanen.

Tilmeldingen åbner på Sporti:  https://www.sporti.dk/event/activity.php?id=10594 den 4/4-2023 kl. 20 for Faxi-medlemmer. Deltagergebyr 325 kr.

For ryttere uden medlemskab af Faxi åbnes den 17/4-2024 kl. 20.
Efter 23/4-2023 kl. 23.59 er tilmelding ikke mulig.
Deltagergebyr er 325 kr. for Faxi-medlemmer 425 kr. for ikke-Faxi- medlemmer.
Børnetölt koster 75 kr. for Faxi-medlemmer og 150 kr. for ikke-Faxi-medlemmer.

Ønsker du at starte 2 heste, bedes du tilmelde dem i prioriteret rækkefølge. Skriv venligst hest 1 og hest 2 på din tilmelding. I tilfælde af venteliste forbeholder stævneudvalget sig ret til kun at tilskrive dig én plads. Dit ene startgebyr vil så selvfølgelig blive refunderet ligesom det refunderes, hvis der ikke bliver plads til jer fra en evt. venteliste.
Pengene refunderes efter afviklingen af stævnet.

Der vil være mulighed for at købe lidt forskelligt mad og varme og kolde drikke i Faxi’s cafeteria.

Deltagerne forpligter sig til at hjælpe med en given opgave i en kortere periode før, under eller efter stævnet: ledvogter, hejse flag, sætte dommerpavilloner, uddele hjelm-farvebånd, indtjekning m.m. Fordelingen af hjælperopgaver vil kunne ses i Programmet, som kan ses på Faxi’s hjemmeside og på Facebook ca. en uge før stævnet.

Din tilmelding til stævnet gælder også som underskrift på en tro- og love-erklæring, men husk hestepas og gyldigt vaccinationsbevis til fremvisning ved ind-tjek.

Alle former for ændringer, efter du har tilmeldt dig, kræver et gebyr på 100 kr.
Efter tilmeldings fristens udløb er det ikke muligt at ændre klasse og rytter - kun hest.

Melder du fra p.g.a. sygdom tilbagebetales startgebyr minus 100 kr. mod forevisning af læge- eller dyrlægeerklæring.

Vi glæder os til at se jer til en dejlig dag – og med forhåbentlig rigtigt dejligt vejr!!!

Vandrepisken uddeles igen i år for godt horsemanship.
Det er dommerne, der udpeger den værdige modtager.

Stævnet afvikles ved min. 30 tilmeldte ekvipager ud over børnetölt

Vi ses😊

De bedste Hilsener


Ann Rose Busch Stævneudvalget 28907590 - e-mail: antom@kontom.dk
Lone Wallebo- Stævneudvalget e-mail: wallebo@live.dk -
Charlotte Lorentzen Stævneudvalget